پرسنل اورژانس ۱۱۵ بعد از طی مسیر برفگیر بر بالین بیمار حاضر می شوند و بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه، پدر را به امبولانس منتقل می کنند و بعد از پایدار سازی وضعیت جسمانی پدر ، فرزند این چنین از فرشتگان نجات اورژانس قدردانی می کند.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ 18 January 2022


 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این روزها پرسنل اورژانس به مثابه روز ها و ماه های پیشین، بصورت 24 ساعته در خدمت مردم و مامنی برای درد های مردم هستند.
در شرایط اورژانسی و بحرانی تهیه مستند از زحمات این پرسنل فداکار به اندیشه کسی خطور پیدا نمی کند و البته فوریت ماموریت های اورژانسی عملا چنین امکانی را سلب می نماید اما هر از چندگاهی لنز دوربین رهگذران و همراهان بیماران، صحنه های شیرینی از رضایتمندی مردم را به تصویر می کشد و سبب انگیزه دوچندان پرسنل این نهاد خدمت رسان و حیاتی میگردد.
روز 27 دی ماه و در شرایط برفگیری مسیرهای مواصلاتی امداد خواهی فرزندی برای پدر پیر خود در روستای کاکان از توابع بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد به مرکز اورژانس 115 یاسوج اعلام می شود و بعد از ارزیابی کارشناس تریاز تلفنی، بلافاصله پایگاه اورژانس 115 به محل حادثه اعزام می شود.

پرسنل اورژانس ۱۱۵ بعد از طی مسیر برفگیر بر بالین بیمار حاضر می شوند و بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه، پدر را به امبولانس منتقل می کنند و بعد از پایدار سازی وضعیت جسمانی پدر ، فرزند این چنین از فرشتگان نجات اورژانس قدردانی می کند.(تصویر )
این بیمار نهایتا با تلاش پرسنل اورژانس ۱۱۵ و در طی یک ماموریت ۴ ساعته با وضعیت عمومی پایدار به مرکز درمانی در شهر یاسوج تحویل داده شد.
در همین راستا جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از پرسنل شیفت آقایان نورمحمدی و کناری تقدیر نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار