نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری
آیت الله ملک حسینی : گاهی مسیر وارونه طی می شود . عزت می خواهد با دروغ و تهمت انتخاباتی و هوچی گری ، عزت می خواهد با ژست پاکی و عدالتخواهی و با عنوان ها و القاب های حزبی و سیاسی روی صحنه می آیند و اینها دروغ است که منتهی به ذلت می شود و این راه درست نیست .
کد خبر: ۱۰۰۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۷ 15 October 2021

با هوچی گری انتخاباتی عزت به دست نمی آید / فقر امروز نتیجه بی تدبیری مسئولین است / گزارشات نیروی انتظامی یک تبریک دارد و یک تسلیت !

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت : از زحمات شما تقدیر می شود و امیدوارم که با تلاش و اجتهاد در راستای تامین امنیت بیشتر موفق باشید .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی با اشاره به دو وجهی بودن آمار ارائه شده از طرف نیروی انتظامی افزود : از یک طرف آمار نشان دهنده ارتقاء جایگاه استان در کشور است که از زحمات نیروی انتظامی تشکر می شود اما از طرف دیگر نشان دهنده رخ دادن بزه است یا به عبارتی از یک سو دردآور است و از یک سو نشاط آور .
آیت الله ملک حسینی گفت : آن بعدی که حکایت از خدمات نیروی انتظامی است را باید تبریک گفت و اما آن بعدی که حکایت از وقوع مفاسد اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی یا دیگر مفاسد است را باید به خود تسلیت بگوییم.
وی ادامه داد : بدون شک امنیت بستر همه فعالیت های جامعه است به گونه ای که نه اقتصاد ، نه سیاست ، نه فرهنگ و نه هیچ چیز دیگری بدون امنیت اساسا شکل نمی گیرد و خواسته ها محقق نمی شود.
آیت الله ملک حسینی با اشاره با شان نزول برخی آیات قرانی اظهار داشت : شب قدر را که خداوند شب اجابت دعا قرار داده است یعنی رسیدن به خواسته ها می فرماید "سلام حی مطلع الفجر " یعنی شب سلام که یکی از معانی آن امنیت است . یعنی فرشتگان امنیت را برای حاجت خواستن مومنین مهیا می کنند.
وی افزود : دو نعمت مجهول در جامعه وجود دارد یکی نعمت سلامت و دیگری امنیت و زمانی انسان ها این دو نعمت را درک می کنند که آن ها را از دست می دهند و این نکته ای دردآور است که انسان موقعی شکر چیزی را بکند که ان را از دست داده است . مثل اینکه زمانی انسان قدر اکسیژن را می داند که دچار نفس تنگی می شود . یا انسان زمانی برای امنیت می خواهد شکر کند که در اضطراب و نا امنی است .
آیت الله ملک حسینی ادامه داد : گزارشات نیروی انتظامی بسیار آبرومندانه است که باید این گزارشات برای نماینده محترم ولی فقیه هم بیان شود و ایشان هم ارزیابی کنند و نقطه نظرات خود را مطرح کنند .
وی با اشاره به شب شهادت امام عسکری افزود : حق ، عدالت و رویکرد به سمت حق و به دست آوردن عدالت چیزی است که اگر ذلیلی آن را اقدام کند ، عزیز می شود و اگر عزیزی آن را از دست دهد ، ذلیل می شود .
وی با اشاره به حدیثی سه بخشی از پیامبر گفت : در بخش اول این حدیث اینگونه آمده است که هیچ خانه ای پر ازعیش و نوش نمی شود مگر اینکه اشک و آه بر آن خانه مسلط شود این یعنی در حیطه فرهنگ تعادل را حفظ کنید . خوشی مفرط ، گشت و گذار بی حد و حصر ، عیاشی های بی حد و مرز آغاز بدبختی ها است. لجام شهوت را بکشید تا بتوانید درست حرکت کنید .
وی به بخش دوم از حدیث پیامبر اشاره کرد و گفت : بر اساس این حدیث در عرصه اقتصادی می فرماید ، چیزی را انسان نمی خرد که به آن احتیاج ندارد مگر روزی می رسد که می فروشد انچه را که به آن احتیاج دارد .
آیت الله ملک حسینی افزود : هر گاه دیدید جامعه از لحاظ اقتصادی دچار بدبختی است بدانید مدیران اقتصاد جامعه مبتلا به این درد هستند یعنی کاری را انجام می دهند که نباید انجام دهند . برسرشان چیزی می آید که نباید بیاید . و این بی تدبیری است . یعنی اگر انسان اعتدال اقتصادی داشته باشد ، به وقت می خرد و به وقت می فروشد .
وی ادامه داد : بدخرجی های امروز فقر فردا را در پی خواهد داشت . رسول خدا چگونه باید روشن کند که مدیر اقتصادی باید ثروت های جامعه را درست هزینه کند تا مردم به فقر مبتلا نشوند و بی شک فقر امروز نتیجه بد عمل کردن اقتصادی است و این نتیجه بی تدبیری انسان هایی است که بد عمل کردند .
با هوچی گری انتخاباتی عزت به دست نمی آید / فقر امروز نتیجه بی تدبیری مسئولین است / گزارشات نیروی انتظامی یک تبریک دارد و یک تسلیت !
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان به بخش سوم حدیث پیامبر اشاره کرد و گفت : این بخش از حدیث در مورد حوزه اجتماعی و سیاسی است که بر اساس آن حق مدار عزت و ذلت است . حق و باطل انسان را یا در مسیر عزت و یا در مسیر ذلت قرار می دهند .
وی گفت : کسی نیست که از عزت خوشش نیاید و از ذلت بدش نیاید اما گاهی مسیر وارونه طی می شود . عزت می خواهد با دروغ و تهمت انتخاباتی و هوچی گری ، عزت می خواهد با ژست پاکی و عدالتخواهی و با عنوان ها و القاب های حزبی و سیاسی روی صحنه می آیند و اینها دروغ است که منتهی به ذلت می شود و این راه درست نیست .
آیت الله ملک حسینی افزود : نبی مکرم راه عزت را تبیین کرده است ، سالم فکر کنید ، سالم بیاندیشید ، سالم احساس ورزی داشته باشید ، بدون شک خدای متعال عزت را به شما می دهد .
با هوچی گری انتخاباتی عزت به دست نمی آید / فقر امروز نتیجه بی تدبیری مسئولین است / گزارشات نیروی انتظامی یک تبریک دارد و یک تسلیت !
مراقب رعایت حقوق مردم باشید
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری همچنین توصیه های به فرماندهان نیروی انتظامی داشت و گفت : در اقدامات خود بسیار دقت کنید که خدای ناکرده موجب ذلیل شدن مردم نشوید .
آیت الله ملک حسینی افزود : وقتی صحبت از کالای قاچاق می شود باید دقت شود که قاچاق واقعی مد نظر باشد نه اینکه جوانی یک کالایی از جایی خریده برای عروسی اش و ان را به عنوان قاچاق ضبط کرد و عنوان قاچاقچی را بر وی نهاد که این عنوان جرم می تواند زندگی وی را تحت تاثیر قرار دهد .
وی افزود : قانون مشخص است و رهبری هم در مورد کالای قاچاق نکته نظرات خود را مطرح کرده است و وقتی از کالای قاچاق صحبت می شود خرید یک وسیله از طرف یک شخص برای خانه از بنادر و حمل به محل زندگی منظور نیست بلکه قاچاق کالایی است که بر اقتصاد و تولیدات کشور لطمه وارد می کند .
وی در پایان گفت : شما نیروهای زحمت کش نیروی انتظامی باید در خصوص حقوق مردم بسیار دقت کنید که حقوق افراد را رعایت کنید .
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک و یک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
عزیز دلمی ، آیت الله متعهد ، متواضع ، مردمدار ، شجاع و عالم ؛ اینا که در کنار هم باشند بی درنگ میتوان گفت دیندار واقعی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار